tisdag 8 september 2009

GRÖNSAKSLANDET # 1 - snart i ett nät nära dig



Här är en glad nyhet för alla er som inget hellre vill än att få tag på GRÖNSAKSLANDET #1 - jag och Malin (med stor hjälp av Jenny från vegangöteborg) kommer nämligen snart att göra numret tillgängligt på nätet! Vi har rannsakat oss själva och kommit fram till att vi inte kan leva utan att sprida vår grönsakslandetkärlek till er, men att vi saknar tid ("begrepp kring vilket hela vår tillvaro är uppbyggd, men som likväl är nära nog omöjligt att definiera i logiska termer utan att förutsätta att det redan är definierat"*) att kopiera upp nya exemplar. Därför kommer snart GRÖNSAKSLANDET #1 på nätet - snyggare ( i färg ju!) och miljövänligare (hähä)!




PS. GRÖNSAKSLANDET är världens bästa veganska matfanzine. Nummer 1 utkom i maj 2007 och innehåller 56 sidor matkärlek och mycket annat. Tyvärr har numret varit slutsålt sedan en tid tillbaka, varför vi nu beslutat oss för att gå in i en ny era och publicera numret på internet.

* citat från Nationalenvyklopedin under sökordet "tid".

5 kommentarer:

malin d(!) sa...

:D

Klas sa...

Hurra!

Agnes & Carl Michael sa...

Ja! Tackar!

Alva sa...

Hej, jag beställde grönsakslandet #3 (efterrätter) för ganska längesen, skickade pengar i ett kuvert. Har det ej nåt fram tro?

Sara Rudenmo sa...

Alva: Jag har inte skickat iväg något fanzine till någon Alva så vitt jag vet. Jag brukar skicka iväg fanzinen så fort jag får pengar, men kan inte minnas att jag fått din beställning.