torsdag 14 maj 2009

Saker som händer

Jag har en hel hög med recept som borde bloggas. Jag ska göra det efter att jag lagat mat till det här, gjort färdigt grönsakslandet #4 för de här, gjort all glass till det här och lämnat in den sista hemtentan för terminen. Därefter kommer det recept. I mängder. Som kompensation för att det här har varit en dålig bloggvår. Efter att jag har masspostat recept ska jag börja planera det här och sen börja jobba. Jag ska även börja samla in alla vegantips från den här staden. Ge mig allt du har! Jag har fyra veckor på mig under augusti att försöka bocka av listan samtidigt som jag läser det här.

1 kommentar:

Louise sa...

Nej va kul ska du till Tyskland i sommar! Jag skulle vilja köpa grönsakslandet. Kan du inte ta med till på torsdag? Det kommer bli en underbar sommarläsning!