tisdag 18 mars 2008

Södervegg och veganvänliga tröjor

Jag var i Stockholm i lördags. Var på veganfiket Södervegg för första gången, men hann nästan äta upp allt innan jag kom på att jag hade tänkt fota. Jag åt en chokladkaka samt en köttbullsmacka med rödbetssallad, båda var väldigt prisvärda och goda! Södervegg hittar du på söder på Katarina Bangata 27. Björn har också bloggat om Södervegg.



För övrigt finns det finfina tshirtar på Monki med veganvänligt tryck! Hundra pix för en tröja där det står I love soybeans samt finns bilder på några olika sojaprodukter.

4 kommentarer:

Anonym sa...

hundra pix? det är ju ingenting!
grymt snygg.

Anonym sa...

verkligen! jag kanske ska bryta mitt nyårslöfte med att inte köpa några nyproducerade kläder för denna tröja :)

Anonym sa...

Åh, en sån tröja har jag med! Hur söt som helst! Såg att Cubus har en cool typ "go green" tshirt, fast det syftades nog mer på recycling än veg, men ändå :)

Jennylusss sa...

Fina ni e!