tisdag 8 december 2009

Mormors Julfavoriter

Nu är Mormors Julfavoriter här! MEN TYVÄRR SLUTSÅLDA





I detta lilla häfte har jag samlat 24 veganska julrecept på alltifrån senapssill utan sill och juliga sojaköttbullar till knäck och pepparkakscheesecake. De flesta recept har jag bloggat om. Om du vill beställa ett recepthäfte så mailar du mig på sararudenmo(a)hotmail.com för kontouppgift eller skriver ditt namn och din adress på en lapp, skriver hur många exemplar du vill ha, bifogar 20 kr per exemplar samt frimärken. För ett eller två recepthäften behövs det 2 frimärken, för tre eller fyra behövs det 4 frimärken. Skicka sedan beställningen till

Sara Rudenmo
Kantorsgatan 44-350
754 24 Uppsala
SLUTSÅLT

Vill du även ha Mormors favoriter? Skicka då med 10 kr per ex samt frimärken. SLUTSÅLT


Bild från Vegomässan.

I Mormors Julfavoriter finns även recept på mjuk pepparkaka, som jag bjöd mina bloggläsare på under lördagens Vegomässa.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Veganska jultallrikar finns både på Jonsborgs på avenyn &
old corner gamlestaden, vegansk skinka,prinskorv,bullar,kycklingröra och veganska havsröra med tångkaviar mm. 69kr repektive 119kr

GODJUL VEGAN VÄNNER

Elias sa...

Kanonfint recepthäfte! Kommer lätt att användas till jul!

Eva sa...

Tack för en bra blogg o för den mjuka pepparkakan på mässan! :) Keep up the good work! /Blåbär