måndag 13 juli 2009

Mormors favoriter



SLUTSÅLT SLUTSÅLT SLUTSÅLT SLUTSÅLT

Så här ser den ut, hyllningen till min mormor (bättre bilder kommer inom kort). I den här lilla receptsamlingen finns 28 tämligen enkla veganska recept på både små och större rätter, samt lite sötsaker och bröd. Det mesta har jag bjudit min mormor på och några är veganiserade varianter av hennes recept. Alla recept har jag bloggat om, så den som letar efter något nytt får istället hålla utkik på bloggen. Om du vill beställa ett recepthäfte så mailar du mig på sararudenmo(a)hotmail.com för kontouppgift eller skriver ditt namn och din adress på en lapp, skriver hur många exemplar av Mormors favoriter du vill ha, bifogar 10 kr per exemplar samt frimärken. För ett eller två recepthäften behövs det 2 frimärken, för tre eller fyra behövs det 4 frimärken. Skicka sedan beställningen till

Sara Rudenmo
Kantorsgatan 44-350
754 24 Uppsala

SLUTSÅLT SLUTSÅLT SLUTSÅLT SLUTSÅLT

5 kommentarer:

Bitte sa...

Den ser jättefin ut! Den vill jag verkligen ha! Två ex av den, för sonen behöver en vegansk kokbok.

Jag skickar 2o kr till dig denna vecka (så fort jag kommer åt en bankomat - vilket troligen dröjer till fredag eftersom jag är "långbortistan") och frimärken.

Anonym sa...

Åh, zines! Vad roligt! Förresten, kan man föra över pengar direkt till dig istället för att skicka till din adress? Det hade varit smidigare. :)

/ Linnea

Sara Rudenmo sa...

Linnea: Ja, maila mig för kontouppgifter: sararudenmo(a)hotmail.com

Malin sa...

Oh, vilken söt bok och superbra idé :)
Om man bara bor nästgårds då? Känns fånigt att be att det skickas via posten då jag bor i området bredvid..

Sara Rudenmo sa...

Malin: Då är det bara att komma förbi! Har du tur bjuder jag på kaffe!