lördag 10 november 2007

Grönsakslandet #2 snart i din brevlåda!

Just nu håller jag och Malin på med nummer två av vårt veganska matfanzine Grönsakslandet. Vi skulle behöva just din röst i omröstningen om vad som är det bästa med julen. Resultatet (och mycket annat) kommer att kunna läsas i Grönsakslandet #2 som kommer ut i december. Temat för detta nummer är JULEN! Om det är något särskilt du skulle vilja läsa om, om det är något julrecept du gärna skulle vilja ha eller om du bara vill ge oss beröm för förra numret så får du väldigt gärna lämna en kommentar.



vad är det bästa med julen
bygga julkrubban
hugga granen
jag firar inte jul
julottan
MATEN!!!!
göra julklappsrimmen
Free polls from Pollhost.com

7 kommentarer:

malin. sa...

Låter spännande! Hur kommer man kunna få tag på tidningen? :)

Anonym sa...

Har du något nr av Grönsakslandet 1 att sälja? Skulle väldigt gärna vilja läsa det.

Sara Rudenmo sa...

Jag har tyvärr inga nummer kvar men tänkte kopiera upp nya när vi kopierar upp #2.

Anonym sa...

Jag vill också veta hur man får tag i tidningen!

Anonym sa...

Jag vill också ha tidningen!

Anonym sa...

roligt med en omröstning, men jag saknade alternativet "gå ut och supa med folk man inte träffat sen förra årets juldag"

Matilda sa...

För att dra ett citat: Jag vill också ha tidningen! :)

Toppenblogg förresten!