torsdag 10 maj 2007

Liten Londonrapport

Nu är jag tillbaka i Sverige. London var bra. Redveg var schysst. Jag har ätit god mat nästan hela tiden. Det är så skönt att komma iväg och kunna äta på ställen utan att känna sig så jobbig och fråga vad det är i allt. Jag köpte en liten kylväska för att få med mig veganska korvar från Linda McCartney, nötkotletter från Sainsburys och vegansk haggis. Har bara testat korvarna än, och de var väldigt goda. Bilder och utförligare rapport kommer i helgen. Fresh and Wild var helt underbart. Åt supergod chokladkaka och havremuffins där och ville köpa med mig halva affären men köpte bara haggis, parmesanost, pastejer och körsbärsyoghurt. Det var innan jag köpte kylväskan. Annars hade jag säkert köpt en hel del mer.

2 kommentarer:

Gitto sa...

Välkommen tillbaka! Hoppas haggisen är god - vilken sort köpte du?

Henrik Lans sa...

Missa inte att The English Shop säljer via nätet, bland annat Linda McCartneys produkter till OK priser!

http://webshop.englishshop.se/en/category/168/food_shop