fredag 31 oktober 2008

Nyhet från OLW: grill- och pepparchips

I väntan på nästa Norgeresa duger dessa grill- och pepparchips alldeles utmärkt. Jag gillar grillchips och jag gillar pepparchips, så att jag skulle gilla dessa chips från OLW var inte helt oväntat. De kanske smakar lite mer grill än peppar, men de är helt klart värda att ätas. Finns i din matbutik.



För övrigt ryktas det om att det finns veganska sourcream- and onionchips på IKEA. Någon som har smakat? Måste titta nästa gång jag är där.

6 kommentarer:

Signe Rocklin sa...

oooh! Måste testa de där!

Anonym sa...

va??!! veganska sourcream-chips!!?? det måste vara ett rykte för bra för att vara sannt.

Mazza sa...

åh nej, min syster var där igår och hon frågade mig innan om jag ville ha något därifrån, dammit, skulle sett detta innan och be henne kontrollera saken och eventuellt köpa ett antal påsar.

Anonym sa...

jag måste göra er besvikna, men dom är inte helt veganska. dom innehåller något konstigt djurfett.

Anonym sa...

dom innehåller ett enummer som inte är veganskt tyvärr..

tack för en bra blogg med mycket inspiration:D

Anonym sa...

Jag har för mig att jag kollade upp e-nummren och de inte alls innehöll animalier. Det där med e-nummer är så luddigt ibland, tyvärr :(