onsdag 22 oktober 2008

Veganskt julbord

Du har kanske redan märkt att det i dagstidningarna har börjat komma reklam inför kommande julbord? Det har jag och det stör mig lite i höstmörkret. Jag tycker själv att det är rätt lång tid kvar till julen, men det gäller väl att ragga julbordsbesökarna i tid. Jag kanske ska passa på att göra det själv, för jag ställer nämligen till med ett veganskt julbord på Gästrike-Hälsinge nation den 17e december. Den här gången är alla välkomna, även folk utan kårleg! Så, om du är den som hellre tittar på ett vackert pepparkakshus som tronar på julbordet istället för ett torkat, brunt grishuvud, kom till GHs julbord!

S L U T S Å L T !

Veganskt julbord på GH nation
När: Onsdag 17 december kl. 16
Var: Gästrike-Hälsinge Nation, Trädgårdsgatan 9, Uppsala
Pris: 250 kr
Anmälan till 3q(a)ghnation.se eller 018-666143

ALLA är välkomna!

Vill du hjälpa till? Hör av dig!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Åh! Jag hade helat gå på det julbordet som var i Göteborg eller det som hölls på vegomässan.
Svårt med billiag förbindelser till Uppsala från oss ^^

Liv sa...

Okej inte julbord men en utmaning jag tycker att du ska anta. Själv har det varit lite sisådär med husmanskostandet på senaste tiden.

http://newbiecooking.wordpress.com/2008/10/23/husmanskost-utmaning/

Anonym sa...

Hej!
Wiktoria heter jag, e vegan å älskar mat. Min blogg heter wixx.blogg.se
Får jag länka till din blogg i den?
Kramar

Unknown sa...

Jag hjälper gärna till. Har dock inget kårleg.
Jag nås på magdalenaerixon@gmail.com

Anonym sa...

tjena! bra med veganjulbord. inget kårlegskrav, men hur är det med åldersgräns?

Sara Rudenmo sa...

ingen åldersgräns, alla är välkomna!